
Booking.com – One Mission
Een ode aan reizen, gefilmd door 14.000 medewerkers van Booking.com (bureau Cloudfactory, productiemaatschappij Czar).
Vacatures
Communicatieadviseur
StadlanderProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVOnline Advertising Consultant (NL)
VONQ
Audi – Enter Sandbox
Zandbakje spelen voor volwassen in deze spectaculaire VR-experience.
Fearless Girl
Een symbool van feminisme midden op Wall Street. Gouddelver in Cannes.
Heineken – Worlds Apart Experiment
Dit miljoenen keren bekeken experiment brandt mensen met verschillende wereldbeelden bij elkaar.
Dove – Image Hack
Dove opent een creatieve aanval op het stereotype schoonheidsideaal voor vrouwen.
Nike – Breaking 2
In deze epische campagne vallen Nike en atleet Eliud Kipchoge de marathongrens van 2 uur aan.
Nido – Umbilicar
Een simpel koordje voor in de auto redt kinderlevens in de Dominicaanse Republiek
Miele – Was je schoon op Lowlands
Miele veranderde de festivaldouche op Lowlands in een bubbling-schuimparty-extravaganza.
Hyundai – Chatty School Bus Project
Met slimme technologie maakt Hyundai het leven van blinde Koreaanse kinderen een stuk vrolijker.
Visit Oslo – The Great Escape
Een Nieuw-Zeelands stel wordt gered uit de toeristische hel van Parijs.
BrandActivation.com, een blog van BrandBase, selecteert elke maand drie inspirerende brand activation-cases voor Adformatie. In januari wordt allerbeste werk van het afgelopen jaar gekozen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee