Stem nu op de beste brand activaties van 2017
Booking.com – One Mission
Een ode aan reizen, gefilmd door 14.000 medewerkers van Booking.com (bureau Cloudfactory, productiemaatschappij Czar).
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu
Audi – Enter Sandbox
Zandbakje spelen voor volwassen in deze spectaculaire VR-experience.
Fearless Girl
Een symbool van feminisme midden op Wall Street. Gouddelver in Cannes.
Heineken – Worlds Apart Experiment
Dit miljoenen keren bekeken experiment brandt mensen met verschillende wereldbeelden bij elkaar.
Dove – Image Hack
Dove opent een creatieve aanval op het stereotype schoonheidsideaal voor vrouwen.
Nike – Breaking 2
In deze epische campagne vallen Nike en atleet Eliud Kipchoge de marathongrens van 2 uur aan.
Nido – Umbilicar
Een simpel koordje voor in de auto redt kinderlevens in de Dominicaanse Republiek
Miele – Was je schoon op Lowlands
Miele veranderde de festivaldouche op Lowlands in een bubbling-schuimparty-extravaganza.
Hyundai – Chatty School Bus Project
Met slimme technologie maakt Hyundai het leven van blinde Koreaanse kinderen een stuk vrolijker.
Visit Oslo – The Great Escape
Een Nieuw-Zeelands stel wordt gered uit de toeristische hel van Parijs.
BrandActivation.com, een blog van BrandBase, selecteert elke maand drie inspirerende brand activation-cases voor Adformatie. In januari wordt allerbeste werk van het afgelopen jaar gekozen.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid