Overslaan en naar de inhoud gaan

Stem nu op de beste brand activaties van 2017

2017 was een jaar vol spectaculaire, radicale en ontroerende activaties. Welke vond jij de allerbeste?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Booking.com – One Mission
Een ode aan reizen, gefilmd door 14.000 medewerkers van Booking.com (bureau Cloudfactory, productiemaatschappij Czar). 

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Audi – Enter Sandbox
Zandbakje spelen voor volwassen in deze spectaculaire VR-experience.

 

Fearless Girl
Een symbool van feminisme midden op Wall Street. Gouddelver in Cannes.

 

Heineken – Worlds Apart Experiment
Dit miljoenen keren bekeken experiment brandt mensen met verschillende wereldbeelden bij elkaar.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Dove – Image Hack
Dove opent een creatieve aanval op het stereotype schoonheidsideaal voor vrouwen.

 

Nike – Breaking 2
In deze epische campagne vallen Nike en atleet Eliud Kipchoge de marathongrens van 2 uur aan. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Nido – Umbilicar
Een simpel koordje voor in de auto redt kinderlevens in de Dominicaanse Republiek

 

Miele – Was je schoon op Lowlands
Miele veranderde de festivaldouche op Lowlands in een bubbling-schuimparty-extravaganza.

 

Hyundai – Chatty School Bus Project
Met slimme technologie maakt Hyundai het leven van blinde Koreaanse kinderen een stuk vrolijker.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Visit Oslo – The Great Escape
Een Nieuw-Zeelands stel wordt gered uit de toeristische hel van Parijs.

 

 

 

BrandActivation.com, een blog van BrandBase, selecteert elke maand drie inspirerende brand activation-cases voor Adformatie. In januari wordt allerbeste werk van het afgelopen jaar gekozen. 

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in