Overslaan en naar de inhoud gaan

Stef de Jong en Kees Zegers in LikeFriends

Stef de Jong is samen met Kees Zegers een nieuw social media bureau begonnen, LikeFriends.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is samen met Kees Zegers een nieuw social media bureau begonnen, .

related partner content for mobile comes here

De Jong stond vier jaar geleden aan de wieg van Human Media, dat binnen Isobar Nederland werd opgericht als bureau voor social media marketing. Na de integratie vorig jaar met twee andere Isobar Labels (Marvellous en Deconstruct) verdween Human Media als zelfstandig label. Het afgelopen jaar was De Jong werkzaam als social strateeg en gaf hij leiding aan het social team van Isobar.

Over het besluit om nu buiten de Isobar groep een soortgelijk bureau op te zetten, zegt hij: ‘Het werd voor mij tijd om de focus weer op social te krijgen. Ik heb daarom besloten om hetzelfde nog een keer te doen, alleen dan beter.’
Daarbij krijgt hij de steun van internetentrepreneur Kees Zegers. Behalve als financier is Zegers betrokken als commissaris en adviseur.

LikeFriends wil zich onderscheiden door merken te helpen bij de dialoog met consumenten op sociale platformen. De Jong: ‘We dichten het gat tussen wat merken willen vertellen en wat mensen willen horen. Dat doen we met aansprekende content.’ Het bureau werkt voor de content creatie zoveel mogelijk samen met partners.
De eerste pitch is inmiddels gewonnen. Voor Pepsico verzorgt LikeFriends de ontwikkeling en operationele uitvoering van de social media strategie. Daarnaast werkt het bureau aan de social media strategie van de partylikeur Berentzen Apfelkorn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in