Stef de Jong en Kees Zegers in LikeFriends


Stef de Jong is samen met Kees Zegers een nieuw social media bureau begonnen, LikeFriends.
De Jong stond vier jaar geleden aan de wieg van Human Media, dat binnen Isobar Nederland werd opgericht als bureau voor social media marketing. Na de integratie vorig jaar met twee andere Isobar Labels (Marvellous en Deconstruct) verdween Human Media als zelfstandig label. Het afgelopen jaar was De Jong werkzaam als social strateeg en gaf hij leiding aan het social team van Isobar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Over het besluit om nu buiten de Isobar groep een soortgelijk bureau op te zetten, zegt hij: ‘Het werd voor mij tijd om de focus weer op social te krijgen. Ik heb daarom besloten om hetzelfde nog een keer te doen, alleen dan beter.’
Daarbij krijgt hij de steun van internetentrepreneur Kees Zegers. Behalve als financier is Zegers betrokken als commissaris en adviseur.
LikeFriends wil zich onderscheiden door merken te helpen bij de dialoog met consumenten op sociale platformen. De Jong: ‘We dichten het gat tussen wat merken willen vertellen en wat mensen willen horen. Dat doen we met aansprekende content.’ Het bureau werkt voor de content creatie zoveel mogelijk samen met partners.
De eerste pitch is inmiddels gewonnen. Voor Pepsico verzorgt LikeFriends de ontwikkeling en operationele uitvoering van de social media strategie. Daarnaast werkt het bureau aan de social media strategie van de partylikeur Berentzen Apfelkorn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid