Sport2Mobile moet gebruik mobiel internet stimuleren
Vandaag werd in Amsterdam een nieuw mobiel platform geïntroduceerd: Sport2Mobile.
Sport2Mobile is een verzameling widgets van adverteerders en onlinediensten, gecombineerd met veel sportcontent.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaGebruikers hebben de beschikking over online sportnieuws, -beelden, -data en -producten, maar ook over algemene functies als een routeplanner, een parkeerdienst, radio en algemeen nieuws.
Denk aan een Google-widget, Dag-, AD- en NOS-nieuws, flitserinfo, Yellowbrick en Buienradar.
Tussen de widgets vind je aanbiedingen van adverteerders. Hiermee wordt het platform bekostigd.
Sport2Mobile werkt samen met de Nationale Sportpas (activiteit van het NOC*NSF waarbij leden korting krijgen bij aankoop van sportspullen). Sportpashouders krijgen hun korting direct verwerkt bij het gebruik en transacties via Sport2Mobile.
Maker van het mobiele platform is Emporium.
Het bedrijf werkt ook samen met Service2Media, Davinci en Debitel.
Adri Ulfman, directeur Emporium: 'Sport2Mobile is ons eerste platform en een voorbeeld van hoe je via mobiel internet toegevoegde waarde kunt bieden aan de consument. De dienst past in onze visie dat binnen afzienbare tijd de mobiele telefoon een veelgebruikt, veilig middel is voor toegang tot informatie en het bestellen van diensten en producten.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid