
RAI Langfords is al uitgever van het vakblad Proost!. Met de overname van Horeca Entree wil de vakbladuitgeverij haar concurrentiepositie op de horecamarkt versterken. Beide titels zullen, naast elkaar, elk twaalf keer per jaar verschijnen en hun eigen karakteristieke look and feel behouden, Horeca Entree verschijnt dit jaar nog een paar keer extra.
RAI Langfords-directeur Ron Brokking: ‘Horeca Entree bestaat bijna 30 jaar, is onlangs volledig gerestyled en beschikt over een meer dan goede reputatie in de sector. De uitgave gaat zich richten op de Hotel-Restaurant markt en sluit daarmee goed aan op Proost! dat de zogenaamde natte horeca (café) tot haar doelgroep mag rekenen.'
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBHet verkoop- en redactieteam van Horeca Entree maakt onder de coördinerende leiding van hoofdredacteur Marjon Prummel de overstap naar RAI Langfords. In de nieuwe combinatie is Marjon Prummel verantwoordelijk voor de redactie en Tom Fikkert voor de commercie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee