Overslaan en naar de inhoud gaan

Spits neemt Carp over

BasisMedia BV (uitgever van Spits) neemt per 1 juli Carp van uitgever Aromedia over.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

BasisMedia BV (uitgever van Spits) neemt per 1 juli van uitgever Aromedia over.

related partner content for mobile comes here

Carp bestaat uit een magazine voor hoogopgeleide professionals tot 37 jaar in combinatie met een website, nieuwsbrief, event en persoonlijke e-mailservice. Via deze combinatie informeert Carp de doelgroep over zaken op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie, carrièreplanning en persoonlijke ontwikkeling.

Marc Roos, directeur van BasisMedia: 'Eén van de inhoudelijke pijlers van Spits is "Carrière". Naast een groeiend segment personeelsadvertenties in de krant ontplooien we activiteiten gericht op beroepskeuze, opleidingskeuze en carrière. Dit doen we via ons eigen bereik van de krant, internet en mobiel en via onze deelnemingen in Smart Events B.V. (Sp!ts CareerEvent en Sp!ts Masterbeurs) en InfoPinnacle B.V. (scholieren.tv en yourfuture.tv). De overname van Carp verstevigt deze positie zowel in print, online als op het gebied van events.'

Wat betekent dit voor Volkskrant Banen en Intermediair?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in