Samsung Mobile hoofdsponsor Symphonica in Rosso
Samsung heeft samen met Symphonica in Rosso een speciaal 'Symphonica in Rosso Pack' samengesteld, exclusief voor zowel prepaid-klanten als abonnees van T-Mobile.
Vanaf half augustus tot en met eind oktober 2010 krijgen consumenten bij aanschaf van de Samsung Galaxy S of de Samsung E2550 de mogelijkheid om gratis exclusieve content te downloaden. Het gaat om tracks van het nieuwe Sting album 'Symphonicities', die een preview geven op het optreden van Sting met het Royal Philharmonic Concert Orchestra tijdens Symphonica in Rosso op 15 en 16 oktober in het Gelredome in Arnhem.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuGeert Mol, marketingmanager Mobile van Samsung: 'Symphonica in Rosso heeft de afgelopen jaren bewezen een ijzersterk merk te zijn met een grote aantrekkingkracht bij onze doelgroep. Daar koppelen wij ons als merk graag aan.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid