Overslaan en naar de inhoud gaan

Rubbish

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

related partner content for mobile comes here

Nieuwe ontwikkelingen in de discussie over de verdrievoudiging van het aantal Britse overheidsvoorlichters onder Labour. Het komt door de 24-uurs economie, aldus een officiële reactie van de Britse regering. En door het internet. De verklaring van het C abinet Office – een soort coördinerend supersecretariaat, maar wie levert een goede vertaling? – luidt als volgt:

"The world of communications has changed dramatically over the last decade. The phenomenon of the web, explosion in 24/7 multi-channel media and investment in staff and stakeholder communications make comparisons with 1997 largely meaningless." As well as people in press offices to deal with 24-hour demands from news organizations, the government also needs people to deal with interactive business on the Internet, internal communications within departments and marketing to the public, it said.

Oliver Letwin, prominent lid van de Conservative party's noemde het argument: ‘rubbish’

‘We certainly need to clamp down on this communications effort - we need to get back to actually doing things rather than spinning them.’

Overigens: het werkelijke aantal Britse overheidsvoorlichters dat direct werkzaam is op de departementen bedraagt 1815, zo blijkt uit nadere gegevens. De rest is werkzaam bij adviescolleges en semi-rijksinstellingen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in