Overslaan en naar de inhoud gaan

Responsverwerker breekt met Twofoldmedia na ruzie

Didoc Data Services, een responsverwerkingsbedrijf dat al sinds anderhalf jaar betrokken is bij Twofoldmedia, heeft per direct met deze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Didoc-directeur Meindert Verschuur stuurde adverteerders en uitgevers gisteren een brief, waarin men meldt de dienstverlening inzake Twofoldmedia te staken, ‘als gevolg van het wegvallen van vertrouwen in het bedrijf en haar meest recente bewindvoerders’. Verschuur zegt voor diverse geleverde diensten nog zo’n 40.000 euro van Twofold tegoed te hebben. Als de nieuwe Twofold-leiding (voormalig directeur Piet-Hein van Aalst stapte onlangs over naar Schreiner & van Bokkel) niet betaalt, dan overweegt hij juridische stappen.

related partner content for mobile comes here

Twofold-directeur Frank van Oirschot is echter niet van plan te betalen. ‘Er waren nogal wat problemen met de kwaliteit van de responsverwerking door Didoc. Tot tweemaal toe hebben we gezegd dat het beter moest. Daar reageerde Verschuur dan op met de opmerking ‘Op Schiphol raken ook wel eens wat koffers kwijt’. En over dat geld: Zij hebben de respons vooraf overschat en daar dure systemen voor gebouwd.’

Volgens Van Oirschot brengt de breuk met Didoc het voortbestaan van Twofoldmedia niet in gevaar. ‘Het proces loopt naar verwachting probleemloos door, omdat we al met andere partners bezig waren.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in