Overslaan en naar de inhoud gaan

Regionale omroepen zoeken compensatie bij herindeling frequenties

Als de Tweede Kamer vanmiddag - naar aanleiding van het debat over de herverdeling van radiofrequenties - besluit regionale omroepen te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De overkoepelende stichting van regionale omroepen ROOS roept in een pleidooi aan de Kamer dat geld nodig te hebben voor onder meer reclamecampagnes en het opnemen van nieuwe tunes, zo meldt het AD vanmorgen. De Commissie-Bouw, die de herverdeling van frequenties namens staatssecretaris Monique de Vries onderzocht, stelde vorige week voor commerciële zenders hun bestaande frequenties te laten kopen en de landelijke publieke omroep hun huidige frequenties te laten behouden. De regionale omroepen die bij calamiteiten zijn ‘aangewezen’ als rampenzenders vrezen dientengevolge slachtoffer te worden.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in