Budweiser-topman wordt Cannes' Advertiser of the Year
Cannes International Advertising Festival zal de Advertiser of the Year-award aan August A. Busch IV geven, meldt Advertising Age.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hij is group vice-president van Anheuser-Busch Cos, de 'moeder' van Budweiser. De onderscheiding, die hij op 23 juni tijdens het festival krijgt, heeft Busch te danken aan de dominantie van zijn bedrijf in de Amerikaanse bierindustrie. Met name de 'uitstekende en consequente kwaliteit' van de campagnes voor Budweiser spelen daarbij een rol. De campagnes werden gemaakt door DDB Worldwide, Chicago. Budweiser's "Louie the Lizard"-campagne won een zilveren Lion in 1998 en in 2000 was er een Grand Prix voor de "Whassup?"-campagne.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid