"Herziening bureaus P&G- en Coca-Cola-merken"
Er zijn geruchten over een grondige herziening van de accounts van een aantal Coca-Cola- en Procter & Gamble-merken, nu de twee bedrijven…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dit meldt Campaign op haar site. Coca-Cola en P&G kondigden vorige week aan samen een bedrijf op te richten om de wereldwijde leider te worden in de markt van innovatieve 'better for you' drankjes en gezonde tussendoortjes. De producten worden ondergebracht onder bestaande merken als Minute Maid, Five-Alive en Fruitopia van Coca-Cola en de P&G-merken Pringles, Sunny Delight and Punica. Grey heeft het wereldwijde account van Pringles in handen, Saatchi & Saatchi doet wereldwijd Sunny Delight en Leo Burnett Minute Maid. Met het nieuwe bedrijf hoopt men op een omzet van jaarlijks 4 miljard dollar.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid