Posters moeten jong creatief talent podium geven


Iedere dag is een nieuwe bron van inspiratie voor designers, zegt creatief bureau DAY. Daarom lanceert het deze week ‘The DAY Poster Project’; een dagelijks podium voor jong intern talent om hun inspiratie in postervorm met het publiek te delen.
25 euro
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMensen die de posters mooi vinden, kunnen ze voor 25 euro aanschaffen. Dit bedrag wordt geïnvesteerd in de ontwikkeling van creatief bureautalent.
´Het begon als een intern project van ons designteam. Dagelijks maakten wij beelden van wat ons inspireerde, deze hersenspinsels plaatsten wij op Instagram. Op een gegeven moment kregen we vragen van volgers, of ze de beelden ook als poster konden bestellen, ´ vertelt Niels Ploeg, initiatiefnemer van het project en trainee bij het bureau. DAY: ‘Doordat de creatieven dagelijks hun inspiratie uitten én deelden, merkten zij dat dit een positieve invloed had op het werk voor opdrachtgevers.’
Gesina Roters, creative partner bij DAY zegt dat het The DAY Poster Project ‘de creativiteit van jong talent voor iedereen bereikbaar maakt’.
De posters zullen in diverse Amsterdamse horeca- en retailbedrijven te zien zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid