Overslaan en naar de inhoud gaan

Deal Vivendi en Havas voorbode verdere consolidatieslag

Niet alleen bij mediabedrijven is consolidatie een trend, ook binnen grote communicatieholdings. De fusie van Vivendi en Havas is daarbij…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vorig jaar werd Publicis One wereldwijd opgetuigd, ook in de Benelux, waarbij alle Publicis-bureaus onder één dak zijn gekomen. Het zijn geen aparte entiteiten met een eigen jaarrekening: alles is samengevoegd, alleen de namen van de labels blijven bestaan. 

De Belgische ceo Johan Parmentier omschreef het als ‘het weggevallen van de interne grenzen’. ‘Een digitale strateeg kan samen met een mediaspecialist en een pr-specialist in een team werken en daarbij gebruik maken van designers, regisseurs, analisten, copywriters, programmeurs, noem maar op.’ Straks zit alles daarom bij elkaar in één pand. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in