Overslaan en naar de inhoud gaan

Punk is dood, Johnny Rotten speelt hoofdrol in campagne voor tandpasta

Lessen van een verwaarloosd gebit
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Eerbiedwaardige bijnaam

De campagne met de slogan Hou van je tanden - of eindig als Johnny Rotten'' is een testimonial van 90-seconden op Facebook waar de nu 61-jarige punkzanger weinig omfloerst vertelt hoe hij aan zijn eerbiedwaardige bijnaam Johnny Rotten kwam.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

 

Het verhaal is confronterend. Johnny verzorgde zijn tanden namelijk niet, en dat kwam hem duur te staan. Ze werden groen, gingen ontsteken, vielen uit en leverden hem een bloedvergiftiging op. Hij had wel dood kunnen zijn. Het kostte hem een vermogen en anderhalf jaar aan behandelingen om zijn verwaarloosde gebit te laten renoveren.

Beroemd en rijk

En dus concludeert de punklegende aan het einde van de clip: "Hou van je tanden, anders zal het echt shit – shit zijn, pijnlijk en erg duur.' Om te besluiten. 'Anders eindig je nog als ik. Beroemd en rijk, haha.'

De campagne is van de hand van bureau Amsterdam Berlin.

 

 


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in