Overslaan en naar de inhoud gaan

Postbedrijf wil open postmarkt in 2004

Het nieuwe postbedrijf Businesspost stelt dat de postmark in 2004 volledig moet worden vrijgemaakt. Bovendien moet de toegang tot het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

TPG Post heeft in haar visiedocument ‘Op weg naar grenzeloze concurrentie’ voorgesteld dat de overheid snel duidelijkheid schept ten aanzien van het tijdschema en de mate van liberalisatie. Het postbedrijf maakt daarin verdere vrijgeving van het postmonoplie afhankelijk van ontwikkelingen in Duitsland en Groot-Brittanië. Businesspost is het daar niet mee eens. ‘De overheid dient haar verantwoordelijkheid te nemen. Stoppen of vertragen van het liberaliseringsproces is een slechte zaak want als die eindigt waar TPG Post voorstelt, zal er van een ontwikkeling naar een echte vrije postmarkt geen sprake zijn’, zo meldt het visiedocument ‘De post: beter en goedkoper voor de consument’.

related partner content for mobile comes here

Businesspost ging in augustus dit jaar van start en richt zich op de zakelijke postmarkt. Algemeen directeur Ronald Blom was hiervoor oprichter en bedenker van MailMerge.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in