Pan-Europese activiteiten Coca-Cola naar Publicis
Coca-Cola heeft Publicis gekozen voor de communicatie van haar pan-Europese activiteiten. De frisdrankengigant wil zich meer op lokale…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het bericht werd nog niet officieel bevestigd. McCann-Erickson, Leo Burnett en het Britse bureau Soul waren volgens CampaignLive ook in de race om het ‘Enjoy’-thema verder uit te werken voor de Europese markt. Het is de eerste keer dat Coca-Cola op een ‘regionale basis’ gaat communiceren. Waarschijnlijk wordt Publicis Londen de lead office, ondersteund door de andere bureaus in Europa.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Er zouden al vier commercials in de maak zijn. Publicis werkte in ongeveer 40 landen op de merken van Coca-Cola.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid