Overslaan en naar de inhoud gaan

Officiële geboorte PIM

Marketeers hebben er een nieuw ict-platform bij: PIM (Platform voor ICT in Marketing). Voorzitter en oprichter Ruud Verduin kondigde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

PIM (ontstaan uit het MIP) is bedoeld als kennisplatform waar marketeers kennis kunnen verkrijgen en uitwisselen op hun vakgebied, en wil bovendien de professionalisering van informatie- en communicatietechnologie in marketing en verkoop stimuleren. Met dat doel heeft PIM themagroepen, laat het extern onderzoek doen, heeft een trendboard, een bibliotheek die ook via internet toegankelijk moet worden, en een expertise-netwerk. Voor leden zijn er maandelijkse themasessies (geplande onderwerpen onder meer Webintelligence, Corporate identity en internet, CRM, en de Integratie van TV en Internet), een jaarcongres, virtuele discussiegroepen en er komt een geïndividualiseerde nieuwsservice.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in