Officiële geboorte PIM
Marketeers hebben er een nieuw ict-platform bij: PIM (Platform voor ICT in Marketing).
Voorzitter en oprichter Ruud Verduin kondigde…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
PIM (ontstaan uit het MIP) is bedoeld als kennisplatform waar marketeers kennis kunnen verkrijgen en uitwisselen op hun vakgebied, en wil bovendien de professionalisering van informatie- en communicatietechnologie in marketing en verkoop stimuleren. Met dat doel heeft PIM themagroepen, laat het extern onderzoek doen, heeft een trendboard, een bibliotheek die ook via internet toegankelijk moet worden, en een expertise-netwerk. Voor leden zijn er maandelijkse themasessies (geplande onderwerpen onder meer Webintelligence, Corporate identity en internet, CRM, en de Integratie van TV en Internet), een jaarcongres, virtuele discussiegroepen en er komt een geïndividualiseerde nieuwsservice.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid