Overslaan en naar de inhoud gaan

O2-campagne: Wees als een hond!

Katten hebben een saai leven. Ze zijn vaak verveeld en maken niets mee. Tenzij ze besluiten als hond te leven. Dat is wat deze kat in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het leven lacht de kat toe. Kijk hem gaan: frisbees vangen dat het een lieve lust is, trots takken dragen en wat al niet meer.

related partner content for mobile comes here

Mensen zijn eigenlijk net als katten, vindt de Britse telecomprovider O2. Ze moeten ook meer des honds gaan leven.

Carpe Diem, zoals de kat in de commercial zegt. Carpe Diem doet de mens met het omarmen van nieuwe technologie: 4G.

O2 zegt in dat het: 'aims to "spread positivity, excitement and inquisitiveness ... to rid the UK of cynicism" by getting people to "embrace their inner dog".

Duik het onbekende in en gebruik de nieuwe technologie voor je mobiel.

Deze campagne (de commercial is op tv en in de bios te zien, daarnaast is er ook een printcampagne) is volgens de Britse krant O2's 'biggest social media drive to date.'

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in