Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe website Europees ecolabel

Het Europlees Ecolabel, Europees keurmerk voor non-food producten en diensten die het milieu minder belasten, heeft een nieuwe website…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De is vanaf 11 augustus in de lucht en maakt deel uit van de promotiecampagne 2004 van het Europees Ecolabe. Het keurmerk wordt onder de naam ‘de bloem’ geïntroduceerd. De campagne pay-off luidt: ‘met de bloem kies je voor groen’. In week 43 (18-24 oktober) wordt de bloem in zeven Europese landen tegelijk gepromoot: Frankrijk, België, Oostenrijk, Italië, Denemarken, Zweden en Nederland. De campagne in Nederland bestaat uit workshops voor het bedrijfsleven, een nieuwe website, een bannercampagne op intenret, promotiomateriaal en een stimuleringsprijs voor een aantal bedrijven en dienstverleners. Op de nieuwe site is o.a. te vinden hoe het keurmerk kan worden aangevraagd en wat de criteria zijn. In Europa komt het keurmerk voor op ruim 1000 producten uit 21 verschillende productgroepen.

related partner content for mobile comes here

Het Europees Ecolabel werd in 1992 opgericht door de Europese Unie en wordt in Nederland vertegenwoordigd door de Stichting Milieukeur.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in