Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe prognose campagnebereik op radionieuws.nl

Op de site www.radionieuws.nl is vanaf morgen een nieuwe versie van de ‘prognose campagnebereik’ beschikbaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de site is vanaf morgen een nieuwe versie van de ‘prognose campagnebereik’ beschikbaar.

related partner content for mobile comes here

In de vernieuwde versie zijn ook Classic FM, Business Nieuws radio en Arrow Classic Rock in de prognose opgenomen. Daarmee is het aantal mogelijke zendercombinaties uitgebreid.
De prognose campagnebereik is een planninginstrument om inzicht te krijgen in het bereik en de gemiddelde contactfrequentie bij het uitzenden van een bepaald aantal commercials.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in