Vertregt marketingmanager Heineken Nederland
Peter Vertregt (38), voorheen 11 jaar werkzaam bij Mars Inc., wordt de nieuwe marketingmanager bij Heineken Nederland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hij volgt er Nicole de Steenhuysen Piters op die inmiddels werkt als verkoopdirecteur Thuisgebruik bij Heineken frisdrankdochter Vrumona. Verder wordt Gerrit van Loo (38), voorheen marketingmanager Amstel Nederland, verantwoordelijk voor de door Heineken geëxporteerde merken in Europa. Per 1 september volgt Simone van Hamond (34) hem op.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid