Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw op de Retaildagen: de Retail Reclameprijs

De Retail Reclameprijs wordt in het leven geroepen voor de beste creatieve uiting in de massamedia het afgelopen jaar; above-the-line, dus.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een en ander ter gelegenheid van de Retaildagen in de Utrechtse Jaarbeurs op 25-27 september en als onderdeel daarvan de verkiezing van de Retail Jaarprijs 2000. Adformatie is initiatiefnemer en werkt daarbij nauw samen met de organisatoren van de Interstore/retaildagen en Retail Jaarprijs. De Retail Reclameprijs wordt uitgereikt, net als de Retail Jaarprijs, op het Gala op 25 september (zie ook pag. 13).In de Retail Reclameprijsjury zitten Floor Heijn (directeur FCA! Retail), Dave Janssen (Channel Panel/Retail Jaarprijs), Bart Scheffer (marketingmanager Pearle), Kees Rijken (group director creative McCann-Erickson), Aryan Tieleman (creatief directeur Pluspoint + partners), Liesbeth Siekerman-Janszen (advertising manager Hennes & Mauritz) en Lodewijk van der Peet (creatief directeur Responsive).

related partner content for mobile comes here

Aan inzending voor de Retail Reclameprijs zijn voor de bureaus geen kosten verbonden. De shortlist zal worden gepubliceerd in de Adfo Retail in Adformatie medio september.

Inl. Menno Goosen, Adformatie, tfn 020 57 33 644.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in