Marketingoffensief kon Bols niet redden
Het snijden in merken als Hoppe en Hartevelt en de concentratie op sterke merken als Bokma en Metaxa heeft Bols, ‘s werelds oudste…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De transformatie van jeneverstoker tot marketingorganisatie verliep goed - Bols geeft meer dan zestig miljoen gulden uit aan reclame en marketing op een jaarlijkse omzet van vierhonderd miljoen - maar bleek een laatste stuiprekking in een strijd om te overleven. Na de mislukte fusie met Wessanen komt het merk nu voor 1,12 miljard gulden in handen van het Franse Rémy Cointreau. De merknaam blijft bestaan en bestuursvoorzitter R. van Ogtrop wordt de nieuwe topman van Rémy Cointreau.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid