Overslaan en naar de inhoud gaan

MIXT sluit partnership met UPC Nederland

MIXT, stichting voor interculturele projecten heeft een eenjarige sponsoringovereenkomst gesloten met het communicatie- en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast een substantiële financiële bijdrage levert UPC diensten en advies op het gebied van telecommunicatie, internet en televisie. UPC richt zich met de samenwerking met MIXT op het bevorderen van sociale integratie in de Nederlandse maatschappij. Voor UPC is MIXT in dit licht een belangrijke partner met een grote kennis van de doelgroep jongeren en van de multiculturele samenleving.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking komt voor het eerst tot uitdrukking tijdens het MIXT Racism Beat It Festival, een van de hoofdactiviteiten van . Het festival wordt op 20 augustus 2000 voor de achtste maal georganiseerd in recreatiegebied Spaarnwoude. Op het festivalterrein verzorgt UPC de Dare To MIX! -Newsflash. Minireportages van activiteiten elders op het festivalterrein worden live vertoond op het grote videoscherm naast het hoofdpodium. Ook zal het festival worden aangekondigd via het UPC Infokanaal en de .

Prof. dr. David Pinto, voorzitter van MIXT, is blij met de samenwerking met UPC Nederland: 'Met de hulp van UPC kunnen we onze activiteiten verder professionaliseren en uitbreiden. De keuze van UPC voor MIXT bevestigt dat Nederlandse bedrijven meer en meer begaan zijn met interculturele thema’s in de samenleving. Muziek is en blijft daarbij een aansprekende invalshoek.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in