Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe poll: een echte marketeer blogt niet

Ja, er is weer een week voorbij en dus tijd voor een nieuwe poll.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ja, er is weer een week voorbij en dus tijd voor een nieuwe poll.
Links en rechts waren er nog al wat discussies over bloggen.
Zijn al die berichten wel betrouwbaar? Moeten we niet af van die laffe anonieme lynchpartijen? Is laagdrempelig per definitie ook goed?
Pffff??laten we het eenvoudig houden: een echte marketeer blogt niet. Of wel? Stem!

related partner content for mobile comes here

Onze vorige poll ging over de Heineken-campagne waarin we opgeroepen werden om verstandig met alcohol om te gaan.
De stemmen staakten, zoals ze dat nog niet eerder deden op MolBlog. 143 stemmen kwamen er binnen. 71 vonden het beslist ongeloofwaardig (50 procent) van de brouwer en 72 stemmen vonden het een goede zaak (50 procent).
Conclusie: Heineken heeft nog wat missiewerk te verrichten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in