Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlander vindt Valentijn te commercieel

Ruim 80 procent van de Nederlanders doet niets aan Valentijnsdag omdat ze het te commercieel vinden. Dat blijkt uit een poll van De Vos &…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van de ondervraagden geeft twee procent aan een kaartje naar een geheime liefde te sturen. Dat is niet veel, maar toch een flinke stijging ten opzichte van vorig jaar, toen het percentage nog op 0,2 lag. 17,5 procent van de respondenten zegt iets aan Valentijnsdag te doen. Wel moet het vooral van de mannen komen; 13 procent van de vrouwen zegt iets aan Valentijnsdag te doen, terwijl bij de mannen een kwart dat doet. Mannen geven bovendien bijna twee keer zoveel geld uit. Iets minder dan de helft van de ondervraagden geeft zijn of haar geliefden een presentje. Met de stelling dat Valentijnsdag een te commercieel feest is, is 82 procent het eens.

related partner content for mobile comes here

De telefonische enquête werd gehouden onder 658 Nederlanders.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in