Nederlander vindt Valentijn te commercieel
Ruim 80 procent van de Nederlanders doet niets aan Valentijnsdag omdat ze het te commercieel vinden. Dat blijkt uit een poll van De Vos &…
Van de ondervraagden geeft twee procent aan een kaartje naar een geheime liefde te sturen. Dat is niet veel, maar toch een flinke stijging ten opzichte van vorig jaar, toen het percentage nog op 0,2 lag. 17,5 procent van de respondenten zegt iets aan Valentijnsdag te doen. Wel moet het vooral van de mannen komen; 13 procent van de vrouwen zegt iets aan Valentijnsdag te doen, terwijl bij de mannen een kwart dat doet. Mannen geven bovendien bijna twee keer zoveel geld uit. Iets minder dan de helft van de ondervraagden geeft zijn of haar geliefden een presentje. Met de stelling dat Valentijnsdag een te commercieel feest is, is 82 procent het eens.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De telefonische enquête werd gehouden onder 658 Nederlanders.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid