Overslaan en naar de inhoud gaan

Muziekpartnership McDonald’s en MTV

McDonald’s en MTV Networks zijn een partnership aangegaan met als doel aanstormend muziektalent via MTV in 400 miljoen huiskamers in 162…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

McDonald’s geeft zijn exclusieve ondersteuning aan MTV Advance Warning, een programma waarin beginnend muziektalent zich aan jongeren kan presenteren. Voor McDonald’s moet de samenwerking een nieuwe dimensie toevoegen aan de ‘I’m lovin’it’ campagne en de connectie met de jongerencultuur versterken.

related partner content for mobile comes here

MTV Advance Warning is een 12-delig maandelijks programma van 30 minuten, dat een platform biedt aan aanstormend muziektalent. Het programma heeft de carrières van onder meer Joss Stone, Maroon 5 en Kanye West een duwtje in de rug gegeven. De lokaal aangepaste versie voor Europa begint op 19 februari.

In 2003 ging McDonald’s een partnership aan met Justin Timberlake om de I’m lovin’ it campagne bij jongeren in de smaak te laten vallen. Afgelopen najaar werd Destiny’s Child het nieuwe stemgeluid van de campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in