Muziekpartnership McDonald’s en MTV


McDonald’s geeft zijn exclusieve ondersteuning aan MTV Advance Warning, een programma waarin beginnend muziektalent zich aan jongeren kan presenteren. Voor McDonald’s moet de samenwerking een nieuwe dimensie toevoegen aan de ‘I’m lovin’it’ campagne en de connectie met de jongerencultuur versterken.
MTV Advance Warning is een 12-delig maandelijks programma van 30 minuten, dat een platform biedt aan aanstormend muziektalent. Het programma heeft de carrières van onder meer Joss Stone, Maroon 5 en Kanye West een duwtje in de rug gegeven. De lokaal aangepaste versie voor Europa begint op 19 februari.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn 2003 ging McDonald’s een partnership aan met Justin Timberlake om de I’m lovin’ it campagne bij jongeren in de smaak te laten vallen. Afgelopen najaar werd Destiny’s Child het nieuwe stemgeluid van de campagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid