
Frans Blanchard van de Vea: ‘Stiekem hadden we gehoopt op meer. Op basis van signalen gingen we uit van 60 à 70 inzendingen.’ De Effie viert dit jaar zijn 25-jarig jubileum.
Redenen voor het teruggelopen aantal inzendingen zijn volgens Blanchard ‘ingewikkeld’: ‘Er wordt vaker kortlopend gewerkt op klanten en budgetten worden meer verdeeld. Daarnaast zijn er weinig bureaus die consistent met de Effie omgaan en het lang van tevoren inplannen. De werkdruk is hoog, de arbeidsmarkt krap, het schrijven van een Effie-case kost je al snel een week.’
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftBlanchard: ‘Of de kwaliteit van effectieve communicatie te wensen overliet vorig jaar? Het lijkt me onwaarschijnlijk dat zulke grote bewegingen van het ene op het andere jaar ineens een rol spelen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee