Microsoft komt met online CRM-clouddienst
Microsoft is zo laat met een online product omdat de organisatie eerst 2,3 miljard dollar investeerde in een update en uitbreiding van zijn datacenters. Nederlandse klanten zullen worden bediend vanuit het Europese datacenter in Dublin. Om snel marktaandeel af te kunnen snoepen van Salesforce.com en Siebel/Oracle kunnen bedrijven die van deze producten willen overstappen naar Dynamics CRM Online, gebruik maken van Microsofts speciale ‘CRM for Less, waarbij ze per gebruiker extra diensten krijgen aangeboden.
Hoewel de software ook geschikt is voor gebruik door marketing- en serviceorganisaties, is deze toch vooral ontworpen vanuit het salesproces. Daar legde Steve Ballmer ook tijdens zijn presentatie de nadruk op. In vergelijking met de vorige versie, Dynamics CRM 4.0, is er nu sprake van integratie met social media en zijn er meer rapportagemogelijkheden. De software integreert met andere Microsoft-producten zoals Outlook en Sharepoint.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAuteur Mirjam Hulsebos
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid