Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobile Media & Marketing Awards 2011

Op 25 januari 2011 worden voor de eerste keer de Mobile Media & Marketing Awards uitgereikt. De ‘MMMA’ is een evenement…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 25 januari 2011 worden voor de eerste keer de Mobile Media & Marketing Awards uitgereikt. De ‘MMMA’ is een evenement bedoeld om het mobiele kanaal als alternatief op de kaart te zetten door toonaangevende en effectieve mobiele campagnes en initiatieven te belonen met een prijs. Tijdens het ‘MMMA’ evenement worden de ‘best mobile practices’ gepresenteerd en beoordeeld in vijf categorieën: Beste Mobiele Website, Beste Mobiele Applicatie, Beste Mobiele Tablet Applicatie, Beste Mobiele Advertising Campagne en Mobile Marketeer of the Year. Ook wordt er een Publieksprijs uitgereikt voor Beste Mobiele Toepassing.

related partner content for mobile comes here

Nominaties:

Beste Mobiele website: NS, KLM, TVGids.mobi
Beste Mobiele applicatie: Spotify, Hyves, Kieskeuring, Appie AH, Nike
Beste tablet applicatie: Nu, Telegraaf HD, Autoweek
Beste mobiele campagne: KWF, Audi, Centraal Beheer Achmea,
Mobile Marketeer of the year: KLM, Rabobank, Nike
Publieksprijs: Hyves, Buienradar, NS Reisplanner

Inschrijven kan trouwens

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in