Overslaan en naar de inhoud gaan

Mercurs: nominaties Flair, Libelle, HP/De Tijd en Psychologie Magazine

Flair en Libelle (Sanoma Uitgevers), HP/De Tijd (Audax Publishing) en Psychologie Magazine (Weekbladpers Tijdschriften) zijn dit jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nominaties voor Lancering van het Jaar zijn Girlz! (Audax) en Starstyle (TTG). Hoofdredacteur van het Jaar: Harriët Calo (Cosmopolitan) Cisca Dresselhuys (Opzij) Jan Heemskerk (FHM) Henk Steenhuis (HP/De Tijd). Commercieel Talent van het Jaar 2002: Sander ten Dam (Sanoma), Suzan Schouten (Sanoma) en Cees ten Thije (Credits Media). Mercur.nl van het Jaar: Autoweek.nl, libelle web tv, psychologiemagazine.nl en tina.nl. Artdirector van het Jaar: Hans Wolf van Sanoma Uitgevers. Columnist van het Jaar: Midas Dekkers (VARA TV Magazine) Yvon Jaspers (Viva) Stephan Sanders (Vrij Nederland) Anita Witzier (Margriet). De nominaties in de achtste categorie, de Tijdschriftcampagne van het Jaar, zullen half november bekend worden gemaakt. De Mercurs worden op donderdag 12 december in Event Centre Aalsmeer uitgereikt. Ook wordt dit jaar een Mercur d’Or uitgereikt aan een tijdschrift dat langdurig een opvallende prestatie heeft geleverd op de Nederlandse tijdschriftenmarkt. De hoofdjury bestaat dit jaar uit: Hanneke Groenteman (voorzitter), Matthias Boswinkel (Boswinkel Interim Consultancy Management), Patrick van Dam (Telegraaf Tijdschriften Groep), Majorie Dijkstal (Keja Donia), Anno Lantinga (CZ Actief in Gezondheid), Dick Molman (VNU Business Media Europe), Dennis Schor (ANWB Media), Harriët Schrier (Nederlands Uitgeversverbond) en Franska Stuy (Sanoma Uitgevers). Het TijdschriftenGala is een initiatief van de Groep Publiekstijdschriften van het Nederlands Uitgeversverbond en Lenthe Publishers & Consultants.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in