Marktplaats.nl introduceert lifestyle targeting
Marktplaats.nl komt in samenwerking met Acxiom met een nieuwe lifestyle targeting oplossing.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het gaat om targeting op basis van postcodes en de daaraan gekoppelde lifestyletypen volgens het Personicx-model. Personicx is het door Acxiom ontwikkelde consumentensegmentatiesysteem op postcodeniveau. Het bedrijf claimt daarmee 100 procent van alle Nederlandse huishoudens in te kunnen delen in één van de 41 lifestyletypen. Doordat bij Marktplaats.nl van 70 procent van de bezoekers de postcode bekend is, kan de postcode gekoppeld worden aan het lifestyletype in die bepaalde straat. Dit maakt het voor adverteerders mogelijk de precisie van het segmentatiemodel Personicx te combineren met het bereik van Marktplaats.nl.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid