Marktaandeel NPO back to normal


In week 8 behaalden de publieke omroepen behaalden nog een marktaandeel van 45,7%, in week 9 zette de omroepen over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 33,0% neer.
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 24,8% en de SBS zenders 13,3%.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 36,9%, de zenders van RTL Nederland 29,5% en de SBS zenders 16,6%.
In week 9 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 203 minuten.
De best bekeken programma's van week 9 waren Studio Sport Eredvisie (2,9 miljoen), het aansluitende achtuurjournaal (2,8 miljoen) en Wie is de mol, dat op donderdag op primetime wordt uitgezonden (2,3 miljoen).
Bron: Stichting KijkOnderzoek gehele dag (02-26 uur) en avond (18-24 uur), doelgroep 6 jaar en ouder
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid