Overslaan en naar de inhoud gaan

Manutan richt zich met nieuwe commercial op facilitair manager

Canday is weer het brein achter de commercial.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Manutan, leverancier voor kantoor, magazijn en werkplaatsartikelen, heeft een nieuwe commercial. De commercial richt zich op Frank, de facilitair manager die met catalogus en tablet door het bedrijfspand loopt en voor iedere medewerker regelt wat hij nodig heeft.

related partner content for mobile comes here

Marketingdirecteur Arie Van Dusseldorp: ‘Inkopers en facilitair managers weten zelf het beste wat ze nodig hebben om het werk makkelijker, veiliger en leuker te maken. Wat je wilt, is een one-stop-shop waar je snel en gemakkelijk kunt bestellen.’

De  met Jeroen van Koningsbrugge richtte zich op de naamsverandering van Overtoom naar Manutan.

De nieuwe commercial is zondag voor het eerst op tv te zien. In maart en juni volgen opnieuw tv-commercials.

Credits
Creatief bureau: Canday
Creatieve directie: John Lommers
Strategie: Barry de Waal
Concept: Barry de Waal/ Michel van Duyvenbode
Client Services Director: Natascha van den Ende
Operations director: Hennie Bouwe
Project management: Linda van der Velden
Design: Wesley van der Heijden en Veronique van Oorschot

Klant: Manutan
CEO: Ghislaine Duymelings
Marketingdirecteur: Arie van Dusseldorp
Marketingmanager: Cees van der Wel
Manager Customer Marketing: Liesbeth de Groot

Filmproductie: Wenneker Online Film
Regisseur: Joris Noordenbos
Producer: Guido Elenbaas
Mediabureau: Zigt & qdna
PR-bureau: Evident

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in