Overslaan en naar de inhoud gaan

Lana Zepcan (Allianz) is Customer Experience Professional van het Jaar

Zepcan is de opvolger van Didar Kargi (T-Mobile Nederland).
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Customer Experience Professional van het Jaar 2017 nam de bijbehorende vrijdag in ontvangst tijdens 'Customer Experience & CRM in 1 Day', het grootste evenement in Nederland over klantbeleving.

related partner content for mobile comes here


 

 

De andere genomineerden waren Kris Appelman, coördinator marketing & sales bij Allsafe Management, Manon Custers, senior communicatieadviseur bij de VO-raad en Simone Hein, digital marketing manager bij Philips Innovation Services.

 

Voor de verkiezing van de Customer Experience Professional van Jaar beorodeelt de vakjury een concrete, uitgewerkte praktijkcase op het gebied van customer experience en customer relationship management (CRM). De beoordeling vindt plaats op drie criteria: volledigheid, relevantie en originaliteit.

 

Lana Zepcan houdt zich als marketeer bezig met de verkoop van arbeidsongeschiktheidsverzekeringen aan zelfstandigen zonder personeel. De kern van haar plan draait om ‘true customer centricity’, waarmee ze beoogt de Net Promoter Score van Allianz een positieve impuls te geven.

 

De kracht van haar plan ligt volgens juryvoorzitter Egbert Jan van Bel in de nadruk op het maken van interne verbinding. Door doelbewust te kiezen voor toetsen en communiceren en vooral wekelijks ervaringen en resultaten te delen, is een daadwerkelijke cultuuromslag gerealiseerd.

 

De prijs is een initiatief van het Beeckestijn Business School en CustomerTalk. De jury bestond dit jaar uit Egbert Jan van Bel (auteur en onderzoeker), Kees Kerkvliet (managing director van klantbelevingsadviesbureau TOTE-M), Ment Kuiper (directeur CustomerTalk) en Hans Molenaar (directeur Beeckestijn Business School en voormalig voorzitter PIM).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in