Overslaan en naar de inhoud gaan

Digital Design Case: Paradiso

Nieuwe site poppodium: clean, kleurrijk en gelaagd ontwerp
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De nieuwe website van Paradiso is ontwikkeld door creatief digitaal bureau Bravoure. Zij werden gevraagd een website te creëren die past bij het toonaangevende karakter van Paradiso. Het platform is geheel ingericht om de bezoeker gemakkelijk en snel kennis te laten maken met de meer dan 1500 programma’s die Paradiso jaarlijks organiseert op haar verschillende locaties.

Anthony Thissen, creative director Bravoure: “Tijdens het creatieproces hebben we goed gekeken naar de UX van populaire apps en gekozen voor een clean en kleurrijk ontwerp, dat werkt met overlays in plaats van verschillende pagina’s. Hierdoor blijft de bezoeker altijd op dezelfde plek in het programma. Ook is het een knipoog naar de eigenzinnige huisstijl van Paradiso, waar verschillende lagen op elkaar de basis vormen. Met de Spotify koppeling kan Paradiso op basis van luistergedrag de bezoeker persoonlijke suggesties aanbieden. In combinatie met het iconische design, diverse filter- en navigatiemogelijkheden is de Paradiso-programmering toegankelijker dan ooit.”

Bekijk de site op: www.paradiso.nl

Credits
Concept, design, UX en technische realisatie: Bravoure

related partner content for mobile comes here

Elke editie van het magazine Adformatie bevat een pagina met het beste uit de wereld van digital design, geselecteerd door het Dutch Digital Design-initiatief. In het blad wordt verwezen naar deze post in het bijbehorende online dossier, waar we extra’s en aanvullende info over de case plaatsen.

Tip: submit your work to Dutch Digital Design! 

Check ook de andere digital design cases van Adformatie.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in