Overslaan en naar de inhoud gaan

Kooij en Akkerman naar PPGH/JWT

Artdirector Bart Kooij (36) en copywriter Nico Akkerman (34) stappen per 1 juli over van DDB naar PPGH/JWT Groep waar zij de creatieve…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze vormen een seniorteam bij DDB, waar ze sinds 2000 hebben gewerkt op klanten als Centraal Beheer, Achmea corperate, Volkswagen, Audi, De Lotto, McDonald’s, Holland Casino Eredivisie, Duyvis, Aviko en Friesche Vlag. Voor hun werk kregen Kooij en Akkerman diverse nationale en internationale onderscheidingen.

related partner content for mobile comes here

‘Hun komst is erg belangrijk voor ons bureau’, reageert Harry Kramp, chairman/ceo van de PPGH/JWT Groep, ‘maar het is slechts een eerste stap: we willen immers het meest creatieve bureau van Nederland worden.’ De creatieve directie van PPGH/JWT Groep bestaat vanaf 1 juli naast Kooij/Akkerman uit het team Peter Clercx, Stephan Pröpper en Lion Versloot.

Kooij en Akkerman over hun overstap: ‘De ambities en de mooie klantenlijst van PPGH/JWT spreken ons aan. Na ruim vijf jaar bij DDB te hebben gewerkt, vonden wij het tijd voor iets nieuws.’ Ze komen te werken op onder meer Vodafone, Essent, BMW, Knorr, KitKat en Chocomel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in