
Take-over
Tot en met aankomende vrijdag plaatst Kakhiel eigen content op het Snapchat-kanaal van Domino’s (dominos_nl) onder het mom van een take-over. Jongeren wordt opgeroepen deel te nemen aan verschillende uitdagingen en als beloning kunnen ze bijvoorbeeld gratis pizza's winnen voor hun klas. Doel is de jaarlijkse stuntweek en het Snapchat-kanaal van de pizzaketen onder de aandacht te brengen.
Vacatures
Medewerker communicatie
ZMGroepProject Communication Advisor
AMS InstituteClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu Centraalsfeerbeeld_kakhiel_dominos.png
Het is de eerste Snapchat-take-over met een influencer uit het fun & entertainment-gebied, opgezet door media-exploitant Adfactor. Kakhiel heeft 500.000 fans op zijn blog, 250.000 volgers op Facebook, 350.000 op Instagram en sinds kort een populair Snapchat-account. ‘In de brede media-aanpak bereiken we zoveel mogelijk consumenten om kenbaar te maken dat deze week stuntweek is. Snapchat is nieuw in deze mix en uitstekend om vooral scholieren en studenten te bereiken’, zegt Casper Mooyman, digital manager bij Domino’s.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid