Jantje voortaan vier keer per jaar
Jantje, de spin-off van glossy Jan verschijnt vanaf 2009 vier keer per jaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Jantje richt zich op moeders die 'een dynamisch leven' hebben, met werk, vriendinnen, familie en reizen. Het moederschap neemt een centrale plaats in en ondanks de drukte genieten ze daarvan. In Jantje staan verhalen over dit leven met kinderen. Verder zijn er zaken als kindermode, reizen, wonen en recepten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In 2007 verscheen Jantje eenmalig, maar wegens succes wordt dit nu vier keer. De oplage is 75.000 exemplaren. Jantje 1 2009 verschijnt op 26 februari.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGisteren meldde Adformatie dat de glossy Jan van TTG wordt overgenomen door G+J Uitgevers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid