Overslaan en naar de inhoud gaan

Inzendtermijn AMMA 2012 geopend

Vanaf nu is het mogelijk AMMA cases in te zenden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat kan via de online inzendmodule . Het totaal aantal categorieën is 12. In 9 categorieën moet de inzending online worden ingezonden: Beste Media-/middelenstrategie, Beste Single Mediastrategie, Beste Interactieve Mediastrategie, Beste Mediastunt, Beste Media-innovatie, Media-adverteerder van het Jaar, Mediabureau van het Jaar, Hans du Chatinier-prijs voor Studenten en voor Professionals.

related partner content for mobile comes here

De inzendtermijn sluit vrijdag 17 februari 2012. Informatie over criteria, richtlijnen en voorwaarden zijn te vinden op .

Het YIM Mediatalent van het Jaar wordt bepaald door middel van een workshop. De winnaars in de categorieën Exploitant van het Jaar en de Carl Lipp-prijs worden bepaald via een online enquête.

De nominaties worden 30 maart bekendgemaakt, de uitreiking is op donderdag 10 mei 2012 in de Amsterdam Arena. Het thema is ‘Mediaspelen’ met een knipoog naar de Olympische Spelen van dit jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in