Investering van half miljoen in startup Fanrise
De investering wordt gebruikt voor verdere ontwikkeling van het platform en internationale expansie. Fanrise werd een jaar geleden geïntroduceerd onder de naam Pagemonitor, maar gaat gelijk met de investering door onder een nieuwe naam. Op dit moment heeft Fanrise ruim 1.500 actieve gebruikers wereldwijd.
Onder meer vanHaren, Siemens en Pepsico Nederland gebruiken de analyses van Fanrise voor het inzichtelijk maken en benchmarken van hun Facebook-activiteiten. Fanrise is niet gericht op het verzamelen van likes, maar geeft een beeld van de relatie en interactie met de fans. Het online platform gebruikt verschillende bronnen. Bijvoorbeeld het inzetten van Facebook advertenties samen met de fangroei en interactie.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta'We zien dat bedrijven steeds meer behoefte hebben aan het goed inzichtelijk maken van de resultaten en inspanningen op Facebook', zegt Bram Masselink, mede-oprichter van Fanrise.
Fanrise heeft de ambitie om binnen anderhalf jaar een leidende internationale speler te zijn in Facebook-analytics.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid