Overslaan en naar de inhoud gaan

Ikea en Eijerkamp beste woonwinkels

Ikea en Eijerkamp zijn gisteravond bij de Sanoma Woon Awards gekozen tot Beste Woonwinkels.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eijerkamp is door het publiek gekozen tot Beste Woonwinkel in de categorie 1 tot en met 5 filialen. Met goede scores over de hele linie, van winkelinrichting tot duurzaamheid, en extra hoge scores op de punten aanbevelingswaardigheid en deskundigheid personeel. Ikea is opnieuw winnaar in categorie meer dan 5 filialen en scoort het hoogst op prijs-kwaliteit en levertijd van producten. Ikea is verder ‘goed bereikbaar, passend bij mij en de website inspireert om naar de winkel te gaan’. Beide winkels scoren hoog op het punt van service.

related partner content for mobile comes here

De Beste Wooncampagne werd gemaakt door Ligne Roset. De campagne appelleerde aan de beoogde doelgroep, de balans tussen tekst en beeld was goed. De uiting was verleidelijk en de boodschap duidelijk.

Andere prijzen waren er voor ontwerper Gijs Bakker (de Oeuvreprijs 2011), Piet Hein Eek (Beste Woonprofessional), de Hay Collection van Scholten en Baijings (Beste Woonproduct), Floris Hovers (Jong Designtalent), Gispen (Beste stand Woonbeurs Amsterdam) en Flinders (Beste Woonwebshop).

De Sanoma 2011 werden uitgereikt door Humberto Tan in ‘De Overkant’ in Amsterdam-Noord. Aanwezig waren 300 woonprofessionals.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in