Overslaan en naar de inhoud gaan

Hunkemöller en Hajenius Winkels van het Jaar

Hunkemöller en Het Huis Hajenius hebben gisteren in Utrecht de MasterCard Retail Jaarprijs 2003 gewonnen. Hunkemöller blonk uit in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op het RetailJaarprijsGala gisteravond in de Central Studios in Utrecht werd verder de Telegraaf Publieksprijs uitgereikt aan Jumbo Supermarkt in Almere. De Adformatie Retail Reclameprijs werd gewonnen door Bureau PPGH/JWT Groep voor hun reclamecampagne voor Shell Benzinestations.

related partner content for mobile comes here

De jury was vol lof over Hunkemöller: 'Hunkemöller is niets verhullend, spannend, onderscheidend, creatief en professioneel. Zij bedient op indrukwekkende wijze een brede doelgroep, zonder de intimiteit van het product te verhullen in de massa. Een formule die zichzelf voortdurend vernieuwt, waarbij creativiteit en eigen productontwikkeling, styling, assortimentsopbouw en kwaliteitszorg borg staan voor rendement en internationaal succes'. Ook over de website is de jury enthousiast. Volgens de jury is Hunkemöller een voorbeeld voor alle retailers met internationale ambities.

De jury beschrijft Het Huis Hajenius als volgt: 'Het Huis Hajenius is een van de meest gerenommeerde sigarenhuizen van Europa en daarbuiten. Hajenius kan ook één van de meest authentieke winkels van ons land worden genoemd. Wie Hajenius binnenkomt, treedt in de monumentale wereld van tabak met verfijnde ornamenten en een imponerend interieur.’

Beide winkels ontvingen van hoofdsponsor MasterCard een bedrag van 5000 euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in