Hunkemöller en Hajenius Winkels van het Jaar


Op het RetailJaarprijsGala gisteravond in de Central Studios in Utrecht werd verder de Telegraaf Publieksprijs uitgereikt aan Jumbo Supermarkt in Almere. De Adformatie Retail Reclameprijs werd gewonnen door Bureau PPGH/JWT Groep voor hun reclamecampagne voor Shell Benzinestations.
De jury was vol lof over Hunkemöller: 'Hunkemöller is niets verhullend, spannend, onderscheidend, creatief en professioneel. Zij bedient op indrukwekkende wijze een brede doelgroep, zonder de intimiteit van het product te verhullen in de massa. Een formule die zichzelf voortdurend vernieuwt, waarbij creativiteit en eigen productontwikkeling, styling, assortimentsopbouw en kwaliteitszorg borg staan voor rendement en internationaal succes'. Ook over de website is de jury enthousiast. Volgens de jury is Hunkemöller een voorbeeld voor alle retailers met internationale ambities.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe jury beschrijft Het Huis Hajenius als volgt: 'Het Huis Hajenius is een van de meest gerenommeerde sigarenhuizen van Europa en daarbuiten. Hajenius kan ook één van de meest authentieke winkels van ons land worden genoemd. Wie Hajenius binnenkomt, treedt in de monumentale wereld van tabak met verfijnde ornamenten en een imponerend interieur.’
Beide winkels ontvingen van hoofdsponsor MasterCard een bedrag van 5000 euro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid