Overslaan en naar de inhoud gaan

HMG past organisatiestructuur aan

De Holland Media Groep gaat haar organisatie aanpassen. De managing board legt daartoe deze week een voorstel voor aan de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nieuw in het directieteam zijn Ron Vorstenbosch (Chief Marketing Officer) en Chief Financial Officer Bert Habets. IP-directeur Ton Rozestraten krijgt als Chief Commercial Officer nu ook een positie binnen het HMG directieteam. Daarmee vertegenwoordigt hij de reclamemarkt binnen de nieuwe directie. Algemeen directeur Dick van der Graaf blijft echter eindverantwoordelijk voor HMG’s verkoopbedrijf. Ook de directeur van HMG’s internet BV, Rik Rensen, maakt deel uit van het nieuwe team. HMG zegt voor een marktgerichte structuur te kiezen, om ‘competitief te opereren in de mediamarkt’. ‘Alle disciplines die bijdragen aan de core business (radio en tv), worden onder de centrale leiding van Ron Vorstenbosch geplaatst, vanwege merk- en synergetische uitgangspunten’. De Holland Media Groep gaat haar organisatie aanpassen. De managing board legt daartoe deze week een voorstel voor aan de Ondernemingsraad. De belangrijkste wijzigingen zijn een nieuw directieteam en het opzetten van ‘een marktgerichte organisatiestructuur voor de core business (radio en tv), de internetactiviteiten, new business en content’. Nieuw in het directieteam zijn Ron Vorstenbosch (Chief Marketing Officer) en Chief Financial Officer Bert Habets. IP-directeur Ton Rozestraten krijgt als Chief Commercial Officer nu ook een positie binnen het HMG directieteam. Daarmee vertegenwoordigt hij de reclamemarkt binnen de nieuwe directie. Algemeen directeur Dick van der Graaf blijft echter eindverantwoordelijk voor HMG’s verkoopbedrijf. Ook de directeur van HMG’s internet BV, Rik Rensen, maakt deel uit van het nieuwe team. HMG zegt voor een marktgerichte structuur te kiezen, om ‘competitief te opereren in de mediamarkt’. ‘Alle disciplines die bijdragen aan de core business (radio en tv), worden onder de centrale leiding van Ron Vorstenbosch geplaatst, vanwege merk- en synergetische uitgangspunten’.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in