HMG past organisatiestructuur aan
Nieuw in het directieteam zijn Ron Vorstenbosch (Chief Marketing Officer) en Chief Financial Officer Bert Habets. IP-directeur Ton Rozestraten krijgt als Chief Commercial Officer nu ook een positie binnen het HMG directieteam. Daarmee vertegenwoordigt hij de reclamemarkt binnen de nieuwe directie. Algemeen directeur Dick van der Graaf blijft echter eindverantwoordelijk voor HMG’s verkoopbedrijf. Ook de directeur van HMG’s internet BV, Rik Rensen, maakt deel uit van het nieuwe team. HMG zegt voor een marktgerichte structuur te kiezen, om ‘competitief te opereren in de mediamarkt’. ‘Alle disciplines die bijdragen aan de core business (radio en tv), worden onder de centrale leiding van Ron Vorstenbosch geplaatst, vanwege merk- en synergetische uitgangspunten’. De Holland Media Groep gaat haar organisatie aanpassen. De managing board legt daartoe deze week een voorstel voor aan de Ondernemingsraad. De belangrijkste wijzigingen zijn een nieuw directieteam en het opzetten van ‘een marktgerichte organisatiestructuur voor de core business (radio en tv), de internetactiviteiten, new business en content’. Nieuw in het directieteam zijn Ron Vorstenbosch (Chief Marketing Officer) en Chief Financial Officer Bert Habets. IP-directeur Ton Rozestraten krijgt als Chief Commercial Officer nu ook een positie binnen het HMG directieteam. Daarmee vertegenwoordigt hij de reclamemarkt binnen de nieuwe directie. Algemeen directeur Dick van der Graaf blijft echter eindverantwoordelijk voor HMG’s verkoopbedrijf. Ook de directeur van HMG’s internet BV, Rik Rensen, maakt deel uit van het nieuwe team. HMG zegt voor een marktgerichte structuur te kiezen, om ‘competitief te opereren in de mediamarkt’. ‘Alle disciplines die bijdragen aan de core business (radio en tv), worden onder de centrale leiding van Ron Vorstenbosch geplaatst, vanwege merk- en synergetische uitgangspunten’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid