
Met ‘Walking Fridge’, zoals het nieuwe reclamefilmpje heet, haakt de bierbrouwer in op het succes van de Walk-in Fridge commercial. Die wordt inmiddels in alle werelddelen uitgezonden, waaronder de VS. En op internet is de film inmiddels door ruim 6 miljoen mensen bekeken.
De originele Heineken ‘Walk-in Fridge’ commercial heeft mensen op ideeën gebracht, zo suggereert de opvolger van het filmpje. Daarin zien we een man aan zijn Poolse aannemer uitleggen dat hij óók graag zo’n inloopkoelkast in zijn nieuwe huis wil. Zijn aannemer begrijpt dat volkomen. Of toch niet? De nieuwe commercial duurt 40 seconden en is vanaf dit weekeinde zeven weken op de buis te zien.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeOok deze commercial is gemaakt door reclamebureau TBWA\Neboko.
Enjoy Responsibly
Ik zag trouwens nog een Heineken-commercial voorbij komen, op Adrants. Een hele mooie internationale, die inhaakt op het Enjoy Responsibly-thema. Gemaakt door Wieden & Kennedy.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee