Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken's vervolg op de Walk-in Fridge commercial

Heineken komt vanaf dit weekeinde met de opvolger van zijn ‘Walk-in Fridge’ commercial.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met , zoals het nieuwe reclamefilmpje heet, haakt de bierbrouwer in op het succes van de Walk-in Fridge commercial. Die wordt inmiddels in alle werelddelen uitgezonden, waaronder de VS. En op internet is de film inmiddels door ruim 6 miljoen mensen bekeken.

related partner content for mobile comes here

De originele Heineken ‘Walk-in Fridge’ commercial heeft mensen op ideeën gebracht, zo suggereert de opvolger van het filmpje. Daarin zien we een man aan zijn Poolse aannemer uitleggen dat hij óók graag zo’n inloopkoelkast in zijn nieuwe huis wil. Zijn aannemer begrijpt dat volkomen. Of toch niet? De nieuwe commercial duurt 40 seconden en is vanaf dit weekeinde zeven weken op de buis te zien.

Ook is gemaakt door reclamebureau TBWA\Neboko.

Enjoy Responsibly

Ik zag trouwens nog een Heineken-commercial voorbij komen, op Adrants. Een hele mooie internationale, die inhaakt op het Enjoy Responsibly-thema. Gemaakt door Wieden & Kennedy.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in