Heineken campagne met Google Maps
Liveband 'Voicst' gaat vanaf deze week samen met Heineken Tapvat op tournee op Heineken.nl in de Tapvat World Tour 2006. Digital branding bureau Qi maakt gebruik van Google Maps.
Via Google Maps kan iedereen over de hele wereld Voicst volgen. Google Maps is geïntegreerd in Heineken.nl. Bezoekers van de site worden uitgedaagd via satellietbeelden op zoek te gaan naar een optreden van Voicst. Zij navigeren niet alleen op basis van hun topografische kennis, maar ook op basis van hun gehoor. Op basis van de kwaliteit van de ontvangst van een radiosignaal wordt de afstand tot de plaats van het optreden bepaald.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaTe winnen vallen 'vierkante meters Vondelpark'. Maar voorlopig begint het met het afgeven van e-mail adres en naam. Ën dan hoor je wanneer we op toernee gaan".
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid