Overslaan en naar de inhoud gaan

'Hear the World'

Met het initiatief ‘Hear the world’ wil hoorsystemen leverancier Phonak de problematiek van gehoorverlies op de publieke agenda zetten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Phonak zijn gehoorproblemen wereldwijd een veelvoorkomend probleem. De gevolgen ervan kunnen ingrijpend zijn en de levenskwaliteit ernstig aantasten. 'Hear the World', dat de aandacht moet vestigen op het belang van goed horen en de impact van gehoorverlies, werd vandaag in het Literaturhaus in München gelanceerd. Tenor en dirigent Plácido Domingo en de Wiener Philharmoniker ondersteunen het initiatief en de lancering.

related partner content for mobile comes here

Een belangrijk onderdeel van het initiatief is de non-profit 'Hear the World' Foundation, waarmee Phonak in januari 2007 naar buiten treedt. Deze stichting wil ondersteuning geven aan non-profitorganisaties en projecten, die zich bezighouden met slechthorenden. In de loop van dit jaar en volgend jaar worden zowel internationaal als in de diverse landen en ook in Nederland activiteiten en partnerships opgezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in