Gouden Gids kiest LaComunidad
Gouden Gids heeft voor de online introductie van de vernieuwde site goudengids.nl na een pitch gekozen voor LaComunidad.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het digital branding bureau is behalve voor strategie, concept en creatie van het virale concept Oops-momenten, ook verantwoordelijk voor de online campagne ter promotie van het concept waarmee gebruikers zowel de nieuwe als de verbeterde functionaliteiten van de goudengids.nl zelf kunnen ervaren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het concept Oops-momenten bestaat uit een actiewebsite, drie virale video’s en een viral game waarbij deelnemers in herkenbare probleemsituaties terechtkomen, waarbij Gouden Gids de oplossing biedt. Daarnaast kunnen de bezoekers hun co-created Oops-momenten inzenden en met andere bezoekers delen. Deelnemers met de hoogste score maken kans op een van de maandprijzen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid