Overslaan en naar de inhoud gaan

Festina Amsterdam maakt nieuwe campagne Pitch Festival

Het Amsterdamse Pitch Festival, georganiseerd door Mojo, heeft een nieuwe campagne en identiteit gepresenteerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het event beleeft in juli zijn vijfde editie in Westerpark Amsterdam. De oprichters van het elektronisch muziekfestival werken al sinds de oprichting samen met Festina Amsterdam; gezamenlijk bedachten ze de naam en ontwikkelden ze de identiteit.

related partner content for mobile comes here

De campagne, bestaande uit een postercampagne, website, app en video die later dit jaar worden gereleased, ligt in lijn met voorgaande edities. Dit jaar staat een androgyn figuur centraal die zich verschuilt achter een masker waar elementen uit de Pitch identiteit in zijn verwerkt. De surrealistische beelden zijn magenta met blauw gekleurd en worden begeleid door de bekende PITCH-letters.

Het in Amsterdam gevestigde Festina is gespecialiseerd in het ontwikkelen van merkstrategieën en campagnes en heeft meerdere klanten in de culturele sector. Daarnaast ontwerpt en ontwikkelt het bedrijf in-house websites en apps. Klanten van Festina zijn o.a. Museumnacht Amsterdam, Parade en Kunstbende.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in