
Zoals gezegd betreft het een onderzoek annex kunstproject rondom producten die in Duitsland verkocht worden maar ik vermoed dat een vergelijkbaar onderzoek in Nederland min of meer dezelfde resultaten zou opleveren.
Wie weet is dat een idee dat door Foodlog of door de Keuringsdienst van Waarde kan worden opgepakt? Eén van de bloggers van Foodlog las in elk geval mijn Twitterbericht over dit onderzoek en heeft het daar al onder de aandacht gebracht.
Geen WSYIWYG
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeKijk zelf maar eens hoe dat zit: Je vindt hier 100 foto's van voedingswaren-verpakkingen met daarnaast foto's van de daadwerkelijke inhoud. En de verschillen tussen beiden zijn enorm. Mij ontnamen ze in elk geval de eetlust die toch al niet groot was waar het deze producten betreft.
Met andere woorden deze verpakkingen zijn bepaald geen voorbeelden van WYSIWYG (What You See Is What You Get) maar juist eerder van het tegenovergestelde. Want wat je ziet krijg je niet...
Voor de volledigheid vermeld ik nog even dat Pundo van een aantal van de foto's een filmpje heeft gemaakt en dat vind je hier op YouTube.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee